Review: het beste uit delicious.

Een nieuwe delicious. is altijd een feestje om in handen te hebben. Bomvol inspiratie, recepten passend bij het seizoen, de nieuwste foodtrends, culinaire weetjes en enorm mooie fotografie (blijven oefenen… blijven oefenen) In elke uitgave van delicious. staat er wel iets waardoor ik gelijk zin krijg om te koken of bakken. Nooit saai, altijd met een twist. Enige nadeel is dat je altijd vergeet in welke delicious. die super lekkere gevulde tomaten of die makkelijke yoghurtcake nu ook al weer stonden. Een jaarindex aan het einde van het jaar biedt uitkomst zou je denken, maar niet als je niet eens weet of het eigenlijk wel de delicious. van dit jaar was? Afijn, lang verhaal kort: dat dacht delicous. zelf ook! Daarom het kookboek, met daarin het beste van de afgelopen tien jaar. Ik ben benieuwd.

het beste uit delicious.

Dit kookboek is anders opgebouwd dan wat je van de meeste kookboeken gewend bent. Hier vindt je hoofdstukken als samen, passie, aandacht en feest. In samen vind je makkelijke recepten om voor je geliefden wil koken. Geen liflafjes, maar lekkere bourgondische gerechten zonder al te veel poespas. Denk aan tomatentaart met dragonroom en oude geitenkaas. In het hoofdstuk passie komen patissiers en chefs aan bod met hun beste recepten, maar dan om thuis te maken. Leuk om een kijkje in de keuken te krijgen. Wat dacht je van gebakken inktvis met appel-saffraanaioli? Zo tref je in elk hoofdstuk de beste recepten, steeds vanuit een andere invalshoek. Ook de basics zoals een goede dressing of zelf mayonaise maken komen aan bod.

kookboek het beste uit delicious

kookboek het beste uit delicious

Naast recepten komen er ook verschillende koks aan het woord, die natuurlijk al jaren voor delicious. recepten ontwikkelen. Verder komt er her en der nog wat voorbij over bijvoorbeeld het perfecte kaasplankje, verschillende wijnen en tips en tricks om je tafel nog gezelliger te dekken. Kortom, een echte aanvulling op je boekenkast. Oja, en die gevulde tomaten, die heb ik inmiddels gevonden (gevuld met basmati-parmezaancrème, jum).

kookboek het beste uit delicouskookboek het beste uit delicious

Het beste uit delicious, € 29,95

P.S. wij maakten eerder al de noodles met champignons en omeletreepjes, het recept vind je hier.